среда, 29. децембар 2010.

Ode i Vendi sa farme

Za one koji ne znaju: Vesna Vukelić Vendi je rođena 25. novembra 1971 . godine u Beogradu. Na početku karijere gostovala je u emisijama Milovana Ilića Minimaksa koji je rekao: “Vendi će uvek za prsa pobedjivati sve svoje koleginice sa estrade”. 1992. godine je pobedila u tamičenju Mis Dekolte Jugoslavije. Pored brojnih muških časopisa za koje se slikala Vesna Vukelić Vendi je oduvek privlačila pažnju svojim skandaloznim izjavama. Prvi album “Malo Vruće”, malo hladno je objavila 1992. godine kada je postala i voditelj emisije “Toplo, hladno” na TV Politika. Prilikom gostovanja Saše Popovića, Vendi ga je žestoko ismejala i Saša je umalo napustio studio. Takođe se oprobala kao glumica u erotskom filmu “Electric blue”. Poslednji album je izdala 2007. godine, a 2004 je izdala album “Praćnuo se šarančić”. Udata je i ima ćerku. Učesnica rijalitija “Farma” 2010 godine.

E a sad malo ja: Nisam neki Farmofil, to jest nisam nikakav, ne pratim taj rijaliti program ali sam u toku, zapravo moji roditelji gledaju to jest mama, a sta cete, penzioneri nemaju sta drugo da rade nego gledaju sve sto nudi kablovska televizija, nego veceras ja dosao iz grada i mama meni sa vrata: Ej, jel znas sta ima novo? Ja sad ocekujem neku lepu vest u medjuvremenu dok nisam bio kod kuce...reko' Sta ima? Kaze ona: Ispala Vendi sa Farme! E reko' zeno ti nemas pametnija posla, ja mislio nesto stvarno, a ono Vendi ispala sa Farme, prc, al' je vazna vest...medjutim setim se ja da smo se Vendi i ja davno upoznali.


Dakle, bilo je to od 2002 pa na ovamo, ne mogu se setiti tacno koje godine, radio ja tad kao voditelj na As radiu, a honorarno sa jednim likom koji je iznajmljivao ozvucenja...i odem ti ja tako da povezem neko ozvucenje na jednu svadbu u posavo-tamnavi, velika svadba, puno naroda pod satrom, sve poznata estradna imena a i ona manje poznata, menjaju se pevaci menjaju pevacice, ide veselje, mi sedimo tamo za jednim stolom u kraju i konobari nam donose da jedemo i pijemo svega i svacega, e sad od onog pica, da prostite mene potera da mokrim(pripisalo mi se bre), odem ja do wc-a, zauzet, sta cu ,kud cu, ma necu valjda u gace, krenem ti ja iza satre tamo gde je muzika, tu reko' nema nikog iza muzike, a i mracak se spustio a i kroz ciradu ima dovoljno svetla da ne popisam pantalone...kad ono iza satre drvljanik, a na drvljaniku gitarista presavio doticnu estradnu umetnicu pa navlaci na djoksona, e gde bas na njih da naletim, ne moz' covek nigde ni da pisa...izvinim se ja njima...predpostavljam da me nisu ni culi, a videli su me sigurno, ali ih nije bilo briga u zanosu ljute bitke...produzim dalje i na kraju nadjem mesto gde sam se pomokrio a usput sam primetio da ljubavni par ima i publiku koja sakrivena iza drvljanika posmatra bludnu radnju.
Elem, tu nije kraj, posle nekog vremena meni na poslu kolega komercijalista Pedja-Sile kaze: Petkom cu ti ja dovoditi manje poznate estradne licnosti koje pevaju u kafani "Poslednja Noc kod Barabe" pa ti napravi neku emisiju od sat vremena sa njima, malo im promovisi neki cd i tako, znas ti vec sta treba da pricas iskusan si ti u tom poslu, oni placaju pa lepo i meni, lepo i tebi a i njima. Bilo je tu raznih likova koji su dolazili, ja sam ih zvao "Underground estrada", bilo je tu, tigrica, mackica, macaka, vukova, lepih, vitkih, sexy, i ko zna kakvih sve, zao mi samo sto nisam snimao sve te emisije da slusamo zajedno.
E jednog petka kaze meni Sile: Veceras ti dolazi Vendi! Ko ti je ta? Ma videces, dobra riba, ima velike dude!
E jebi ga, ja nisam obozavalac velikih duda, ja volim kad onako stane u celu saku, a ne da kipe, ko mleko na vreloj plotni. Ulazi prvo matori Baraba, a za njim jedna prilicno jeftino obucena crnka...Kazu ovo je Vendi, pozdravim se ja sa njom, upoznamo se, dogovorimo se o cemu cemo pricati, preslusam ja njen cd, nije mi se svide, al posao je to, pare su u pitanju, svi mi zivimo od para, pa kad moze ona da se skida po vasarima i nije je sramota, sto bi i mene bilo da radim sa njom emisiju...Pozva je ja u studio, ustade ona pa malo zadize suknju i poce da navlaci zarozane carape onako ko da mi nismo tu prisutni...jbg slobodna zenska, sta fali, ali svo vreme ne mogu da se otrgnem utisku da smo se nas dvoje vec negde sreli, kad smo se rukovali pitao sam je to, a ona kaze da smo se mozda i sreli ali se ona ne seca, preslusamo mi prvu pesmu, popricamo o njoj, malo o albumu, pa predjemo na drugu, mislim pesmu, u medjuvremenu pitam je ja opet, odakle se mi znamo, znam je bre, pamtim likove jako dobro, sto no' kazu imam fotografsko pamcenje. Kaze da ne zna, srece mnogo ljudi na svojim gostovanjima, peva po kafanama, vasarima, svadbama...kad rece svadbama, setih se ja... PA TO JE ONA STO JE GITARISTA IZA SATRE VOZIO NA STAPU, nisam znao da se zove Vendi...

Nego da vam kazem: Nem' ja nista s tem'

Нема коментара:

Постави коментар